علیرضا علیزاده گفت:حضرت امام خمینی رحمةﷲعلیه آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و با مبارزه ای که با طاغوت زمان داشت انسانها و مردم شریف ایران را از قفس فولادی پهلوی نجات داد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ساوج نما»؛سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ،ضمن عرض تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (رضوانالله تعالی علیه) بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد به تمام آزاد مردان جهان به ویژه مردم خوب ایران گفت: حضرت امام رحمة الله علیه آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و با مبارزه ای که با طاغوت زمان داشت انسانها و مردم شریف ایران را از قفس فولادی پهلوی نجات داد.
علیزاده گفت:اگر تاریخ جلوتر برود همه متوجه خواهند شد که کار حضرت امام(ره) یک کار عظیم بوده است که منجر به آزاد کردن همه مردم از بند طاغوت شد.
وی افزود: ما امروز وظیفه داریم برای جوانان و نوجوانان خودمان تبیین کنیم که در دوره طاغوت چه اتفاقاتی رقم خورده است و امروز انقلاب اسلامی باعث شده که خودمان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصمیم بگیریم.اگر خوب تصمیم بگیریم راه رسیدن به راحتی را برای مردم هموار کرده ایم و اگر بد عمل کنیم تصمیم خودمان بوده است و مانند دوره طاغوت نبوده که دیگران برای ما تصمیم بگیرند.
فرمانده سپاه ساوجبلاغ تصریح کرد:امروز باید به روح ملکوتی و پاک حضرت امام خمینی (ره) درود بفرستیم که باعث شد ما برای خودمان تصمیم بگیریم و آزاد زندگی کنیم و انشاالله که بتوانیم راه امام خمینی (رضوانالله تعالی علیه) را ادامه دهیم.
وی اظهار کرد: سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (رضوانالله تعالی علیه) یادآور فقدان شخصیتی بینظیر در تاریخ معاصر است؛ مردی از تبار انبیا که با ایمان استوار، ارادهای خللناپذیر و نگاهی الهی، ملتی خسته را بیدار کرد و پرچم استقلال، آزادی و معنویت را بر بام این سرزمین برافراشت.
اینجانب سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (رضوانالله تعالی علیه) بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی،و قیام خونین ۱۵ خرداد را به تمام آزاد مردان جهان به ویژه مردم خوب ایران بخصوص مردم متدیّن و انقلابی شهرستان ساوجبلاغ تسلیت و تعزیت عرض می کنم.
محمدعلی مفتاحی __ ساوج نما
انتهای خبر/
