هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پیامی در فضای مجازی به وطن فروشان کنایه زد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی شبکه خبری تحلیلی «ساوج نما»؛ محمد امین کاظمیان هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پیامی در فضای مجازی به وطن فروشان و خائنان کنایه ای سنگین زد.
هافبک پرسپولیس نوشت:
«سال ها بعد که مشت خاکی از سرزمینت شدی باران که می زند بویی به مشام خواهد رسید کاش بوی عشق به نه خیانت و ذلت»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای خبر/
