آیین افتتاح یک باشگاه مجهز بدنسازی و دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه چندرسانه شبکه خبری تحلیلی «ساوج نما»؛ این مراسم با حضور دکتر حدادی نماینده مردم شریف شهرستانهای غرب استان البرز، دکتر شعبانی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ، مهندس صادقلو فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، حجتالاسلام مختاری امام جمعه شهر هشتگرد ، دکتر محمدزاده رئیس آموزش و پرورش شهرستانهای ساوجبلاغ و چهارباغ و دیگر مسئولین برگزار شد.
فیلم آیین افتتاح پروژههای ورزشی در ساوجبلاغ را در ادامه مشاهده خواهید کرد.
منبع _ تیتر۱
انتهای خبر/
