رئیس هیأت مذاکره کننده ایرانی در بدو ورود به زوریخ در صفحه شخصی خود نوشت: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود میدانم.
به گزارش گروه سیاسی شبکه خبری تحلیلی «ساوج نما»، محمدباقر قالیباف، رئیس هیأت مذاکره کننده ایران در بدو ورود به زوریخ، پایتخت سوئیس در صفحه شخصی خود در یکی از شبکههای اجتماعی نوشت: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود میدانم. آنها ما را میبینند و از ما انتطار دارند.
وی افزود: خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم و روسفید به یارانم بپیوندم که برای دیدنشان لحظهشماری میکنم.
منبع: مهر
انتهای خبر/
