صفحه اصلی > اجتماعی : ۴۱ درصد سد‌های البرز پُر شد

۴۱ درصد سد‌های البرز پُر شد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی شرکت آب ایران،  گفت: امسال استان‌های البرز و تهران شرایط خوبی از نظر بارندگی نداشتند و میزان پُر شدگی سد‌ها ۴۱ درصد بود،  در نتیجه همچنان مدیریت مصرف نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی شبکه خبری تحلیلی «ساوج نما»،  عباس کیخائی ظهر امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه،  گفت: بارش‌های امسال خوب و نرمال بود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی شرکت آب ایران با اشاره به اینکه توازن بارش‌های امسال خوب نبود،  افزود: در ۱۱ استان با ۳۷ میلیون جمعیت،  بارندگی‌ها زیر نرمال ثبت شد.

وی اظهار داشت: استان‌های البرز،  تهران و قم شرایط خوبی از نظر بارندگی نداشتند و میزان پر شدگی سد‌های البرز و تهران ۴۱ درصد بود،  در نتیجه همچنان مدیریت مصرف نیاز است.

کیخائی در ادامه تصریح کرد: رسانه‌های با همراهی مردم در سال گذشته کمک کردند و به اندازه یک سد معادل ۷۰ میلیون متر مکعب آب صرفه جوئی شد که بسیار حائز اهمیت بود.

وی با اشاره به اینکه در ششمین سال خشکسالی به سر می‌بریم،  گفت: شرایط منابع آبی سخت‌تر شده و بر اساس گزارش‌های هواشناسی امسال گرم‌ترین سال را تجریه خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی شرکت آب ایران با اشاره به اینکه‌امیدواریم با همراهی رسانه‌ها موضوع مذکور به یک تنش اجتماعی مبدل نشود،  افزود: امسال سال سختی برای آب است.

منبع _ تیتر۱

انتهای خبر/

محمدعلی مفتاحی

مقالات مرتبط

حمایت از تولید داخلی کلید امنیت دارویی کشور است

رئیس مرکز دارو و درمان و ایمنی خوراک سازمان دامپزشکی کشور، در…

3 تیر 1405

تولد ۶۲ جنین در مراکز نفس البرز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در سال گذشته ۱۶۸ مورد مراجعه…

2 تیر 1405

تغییر زمان برگزاری امتحانات نهایی مدارس البرز

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرد: با توجه به برگزاری…

2 تیر 1405

دیدگاهتان را بنویسید