صفحه اصلی > سیاسی : آماده‌باش ساوجبلاغ برای یوم‌الله ۱۳ آبان

آماده‌باش ساوجبلاغ برای یوم‌الله ۱۳ آبان

در آستانه فرا رسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان، جلسه هماهنگی راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به ریاست جواد صادقلو فرماندار ساوجبلاغ برگزار شد. وی در این نشست با اشاره به اهمیت وحدت ملی و نقش نمادین ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی، بر برگزاری پرشور، نوآورانه و فرهنگی این مراسم با مشارکت گسترده دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساوج نما؛ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور جواد صادقلو فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، معاون سیاسی-امنیتی واجتماعی فرمانداری، بخشداران، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات، نمایندگان سپاه و فراجا، نمایندگان شهرداریها و سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

در ابتدا جلسه، صادقلو ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین، بیان داشت: مناسبت‌های ۱۳ آبان به دخالت‌ها و شرارت های استکباری آمریکا نسبت به کشور عزیزمان و به خصومتی که از ابتدا با ملت ما داشته، بر می گردد و در جنگ ۱۲ روزه هم این دشمنی ها به نهایت و اوج خود رسید و با تمامی تسلیحات و تجهیزات به ما حمله کردند.

وی گفت: سیزده آبان نمادی از وحدت و یکپارچگی ملت ایران است و همه وظیفه داریم برای برگزاری پرشور راهپیمایی در این روز، به بهترین شکل ممکن و بصورت نوآورانه، جذاب و با نشاط برای تمام اقشار بویژه دانش آموزان عزیز، برنامه‌ریزی و تلاش نمائیم.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ به دهیاران دستور داد؛ نسبت به انتقال دانش آموزان از روستاها برای حضور در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

جواد صادقلو همچنین از مدیران ادارات و دستگاه ها خواست با همراهی کارکنان اداره، در این مراسم حضور چشمگیری داشته باشند.

وی تصریح کرد: حضور در اینگونه مراسمات و به تبع آن، پشتیبانی از نظام و کشور، قدرت و فرصت چانه زنی مسئولین را در مجامع بین‌المللی و همچنین در مواجهه با دشمنان قوی تر می کند.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ افزود: حضور با شکوه ما در راهپیمایی، نمادی از تظاهرات است که بایستی پیوست فرهنگی با آن آمیخته شود و با تولید محتوا برای این مناسبت، در راستای جهاد تبیین، دستاوردهای نظام نیز برای همگان بازگو شود.

صادقلو در پایان خبر داد: راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی در روز ۱۳ آبان همچون سال‌های گذشته، از ساعت ۱۰ صبح از میدان امام(ره) شهر هشتگرد آغاز و به سمت میدان شهدا خاتمه می یابد. در شهرهای کوهسار و مهستان نیز راهپیمایی های مشابهی با حضور مسئولین شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

 

محمدعلی مفتاحی

مقالات مرتبط

جلوه‌ای از شور حسینی در خیابان‌های ساوجبلاغ

یکصدوچهاردهمین شب از حضور مستمر و آگاهانه مردم ساوجبلاغ، همزمان با هشتمین…

2 تیر 1405

تلاقی سوگ محرم و وداع با رهبر شهید

مسعود کرمانی، مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی، در یادداشتی اختصاصی نوشت:…

2 تیر 1405

خدا کند شرمنده شهدا و ملت ایران نباشم

رئیس هیأت مذاکره کننده ایرانی در بدو ورود به زوریخ در صفحه…

31 خرداد 1405

دیدگاهتان را بنویسید