یک واحد صنفی در روستای خور ساوجبلاغ به دلیل تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی شبکه خبری تحلیلی«ساوج نما»؛ بهنام میرزائیان از تداوم نظارتها و رسیدگی سریع به شکایات مردمی خبر داد.
رئیس اتاق اصناف ساوجبلاغ از شناسایی و معرفی یک واحد صنفی متخلف در روستای خور به مرجع قانونی رسیدگیکننده خبر داد و گفت: نظارت بر بازار در ایام نوروز با همان جدیت روزهای عادی در حال اجراست.
بهنام میرزائیان با اشاره به برنامههای نظارتی این نهاد اظهار داشت: بازرسان اتاق اصناف بهصورت مستمر عملکرد واحدهای صنفی را رصد میکنند تا از بروز تخلفات احتمالی جلوگیری شود و حقوق مصرفکنندگان حفظ گردد.
وی ادامه داد: بررسیهای میدانی و همچنین گزارشهای دریافتی از سوی شهروندان نشان داد یک واحد صنفی در روستای خور مرتکب تخلف شده است که پس از تکمیل پرونده، برای طی مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
میرزائیان با تأکید بر رویکرد قاطع در برخورد با تخلفات افزود: صیانت از حقوق مردم در اولویت قرار دارد و هیچ واحدی خارج از چارچوب قانون اجازه فعالیت نخواهد داشت.
وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق مسیرهای ارتباطی اعلام کنند و خاطرنشان کرد: تمامی گزارشها در کوتاهترین زمان ممکن بررسی و نتیجه آن اطلاعرسانی میشود.
رئیس اتاق اصناف ساوجبلاغ در پایان تصریح کرد: همراهی و مشارکت مردم نقش مهمی در ارتقای سلامت فضای کسبوکار دارد و میتواند به کاهش تخلفات و بهبود خدماترسانی منجر شود.
منبع _ تیتر یک
انتهای خبر/
