به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی شبکه خبری تحلیلی «ساوج نما»؛ علی رنجبرپور با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی مهستان گفت: این پروژه یکی از مهمترین طرحهای حوزه سلامت در غرب استان البرز است که با هدف ارتقای خدمات درمانی و پاسخ به رشد جمعیت منطقه وارد فاز اجرایی شده است.
وی افزود: شهر مهستان طی سالهای اخیر با افزایش جمعیت مواجه بوده و کمبود زیرساختهای درمانی مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده بود. خوشبختانه این پروژه که سالها مطالبه مردم بود، با همافزایی دستگاههای اجرایی و حمایتهای قانونی امروز کلنگزنی شد.
رنجبرپور به نقش پیگیریهای مستمر علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس اشاره کرد و گفت: این پروژه با طرح موضوع در سطوح ملی و اخذ مصوبههای لازم در دولت و ماده ۲۳ تصویب شد و مسیر تأمین اعتبار و آغاز عملیات اجرایی هموار گردید.
وی همچنین از خدمات پیشبینی شده بیمارستان سخن گفت: در فاز نخست بخشهای اورژانس، داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، اطفال، آزمایشگاه، تصویربرداری و کلینیکهای تخصصی راهاندازی خواهد شد و در مراحل بعدی توسعه خدمات و افزایش تختها در دستور کار قرار دارد.
رئیس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) در پایان خاطرنشان کرد: بهرهبرداری از این بیمارستان، کاهش ارجاع بیماران به کرج و تهران، تسهیل دسترسی مردم و افزایش رضایتمندی شهروندان را به همراه خواهد داشت و گامی بلند در تحقق عدالت در سلامت محسوب میشود.
منبع _ تیتر یک
انتهای خبر/
