مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: درجنگ تحمیلی سوم آمریکایی – صهیونی ۳۶ مدرسه استان آسیب کلی و جزیی دیدند.
به گزارش گروه فرهنگی شبکه خبری تحلیلی «ساوج نما»، فرزاد شعبانی گفت: پنج مدرسه در استان البرز آسیب کامل و بالای ۵۰ درصد دیدند و مابقی مدارس درسطح شکسته شدن درب، پنجره و شیشه است.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: در این جنگ یک معلم به نام محدثه علیزاده از آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ شهید و چهار معلم نیز مجروح شد.
وی با اشاره به اینکه چهار دانشآموز البرزی نیز در جنگ آمریکایی-صهیونیستی شهید شدند، تصریح کرد: در حملات آمریکایی – صهیونی دانشآموزان ستیا تقیزاده پایه اول، امیرمهدی تقیزاده پایه پنجم در کمالشهر از آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج شهید شدند.
شعبانی ادامه داد: ایلیا تقیزاده پایه چهارم و الیسا تقیزاده پایه هفتم از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج نیز در این جنگ شهید شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز ضمن محکومیت حمله ددمنشأنه و بزدلانه رژیم صهیونی آمریکایی به منازل مسکونی، شهادت دانشآموزان و معلم این استان را تسلیت گفت و افزود: این شکوفههای باغ تعلیم و تربیت، در پی حملات ددمنشأنه و بزدلانه رژیمهای جنایتکار آمریکا و صهیونیست، قلب جامعه فرهنگیان و دانشآموزان کشور و استان البرز را به درد آورد.
وی یادآورشد: بدون شک خون پاک این کودکان معصوم، جوشش تازهای در رگهای مقاومت ایجاد خواهد کرد و عزم ما را در مسیر تعلیم و تربیت نسلهایی انقلابی و دشمنشناس استوارتر خواهد ساخت.
منبع:چهارباغ رسا
انتهای خبر/
