فرمانده انتظامی چهارباغ از کشف یک کیلو و ۱۰۰ گرم هروئین در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «ساوج نما»، سرهنگ «مجید مردانی» با اعلام این خبر، گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی و اخبار دریافتی مبنی بر فروش مواد مخدر در یکی از مناطق شهرستان چهارباغ، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: پس از حصول اطمینان و با هماهنگی قضایی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان چهارباغ به محل مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ اظهار داشت: مأموران در بازرسی از محل مورد نظر یک کیلو و ۱۰۰ گرم هروئین را کشف و در این خصوص ۵ نفر متهم نیز دستگیر شدند.
سرهنگ مردانی در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت فروشندگان مواد مخدر مراتب را سریعا از طریق مرکز فوریتهای ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.
منبع:چهارباغ رسا
انتهای خبر/
