بهمنظور توسعه گردشگری روستایی و جذب سرمایهگذاری، مهدی کاظمی، رئیس میراث فرهنگی ساوجبلاغ از طرحهای مجتمع گردشگری و ظرفیتهای طبیعی و کشاورزی روستاهای آردهه و قرهقباد بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری ساوجنما؛ در راستای توسعه زیرساختهای گردشگری روستایی مهدی کاظمی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی شهرستان ساوجبلاغ، با حضور در روستاهای آردهه و قرهقباد از موقعیتهای پیشنهادی برای ایجاد مجتمع گردشگری کشاورزی و بررسی ظرفیتهای گردشگری این مناطق بازدید کرد.
در این بازدید، ظرفیتهای متنوع طبیعی، کشاورزی و فرهنگی این روستاها مورد بررسی قرار گرفت تا زمینه اجرای طرحهای گردشگری با رویکرد سرمایهگذاری پایدار فراهم شود.
بهرهبرداری از این طرحها میتواند آردهه و قرهقباد را به مقصدی تازه در گردشگری روستایی ساوجبلاغ تبدیل کند و سهم قابل توجهی در معرفی جاذبههای بومی و رونق اقتصادی این منطقه داشته باشد.
انتهای خبر/



