رئیس اورژانس استان البرز گفت: با افتتاح پایگاه جدید اورژانس در مشکیندشت در دهه فجر، هشت پایگاه اورژانس در فردیس به مردم خدمت میکنند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی شبکه خبری تحلیلی «ساوج نما»، احمد مهدوی از افتتاح یک پایگاه جدید اورژانس ۱۱۵ در مشکیندشتِ شهرستان فردیس همزمان با ایامالله دهه مبارک فجر خبر داد.
رئیس اورژانس استان البرز، با بیان اینکه شهرستان فردیس بهلحاظ جمعیتی با کمبود پایگاههای اورژانس مواجه است، گفت: این پایگاه با زیربنای ۲۴۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۳۴۰ متر مربع و با حضور استاندار البرز و جمعی از مسئولان استانی و شهری افتتاح شد.
وی ضمن قدردانی از همکاری مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: جای تقدیر و تشکر از شورای اسلامی شهر و شهرداری مشکیندشت، فرماندار شهرستان فردیس و تمامی دستگاههایی دارد که در تأمین زمین و ایجاد این پایگاه همکاری مؤثر داشتند و این مجموعه را در اختیار اورژانس قرار دادند.
مهدوی با اشاره به زمان بهرهبرداری عملیاتی این پایگاه افزود: این پایگاه در همین ماه بهصورت کامل عملیاتی شده و خدمات اورژانسی ۲۴ ساعته و کاملاً رایگان به شهروندان عزیز فردیس ارائه خواهد داد.
رئیس اورژانس استان البرز تأکید کرد: با راهاندازی این پایگاه، تعداد پایگاههای اورژانس شهرستان فردیس به هشت پایگاه با ۱۰ کد عملیاتی افزایش مییابد. اعتبار هزینهشده برای احداث این پایگاه، بدون احتساب ارزش زمین، حدود ۸ میلیارد تومان بوده و این پایگاه ظرفیت ارتقا به دو کد عملیاتی را نیز داراست.
منبع _ تیتریک
انتهای خبر/
