نائب رئیس اتاق اصناف چهارباغ گفت: همزمان با نوروز ۱۴۰۵ و جنگ تحمیلی ۶۰ واحد صنفی متخلف به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چهارباغ معرفی شدند.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی شبکه خبری تحلیلی «ساوج نما»، مجید پوستینی گفت: طرح ویژه گشت و نظارت واحدهای صنفی همزمان با نوروز سال ۱۴۰۵، جنگ تحمیلی و تجاوز دشمن در شهرستان چهارباغ در حال اجرا است.
نائب رئیس اتاق اصناف چهارباغ با اشاره به نظارت و بازرسی توسط ۷ اکیپ و معرفی واحدهای صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی، افزود: گشت کنترل و نظارت با محوریت کالاهای اساسی و تنظیم بازار برگزار و از ۷۰۰ واحد صنفی بازدید شد.
وی از نظارت گشتهای مشترک بر بازار در دو نوبت صبح و عصر خبر داد و در ادامه اظهار داشت: ۶۰ واحد صنفی به علت عدم نصباتیکت قیمت و گرانفروشی و کم فروشی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چهارباغ معرفی شدند.
پوستینی با اشاره به اینکه طرح نظارت بر بازار چهارباغ تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: مردم میتوانند گرانفروشی و کمفروشی را با شماره ۰۲۶۴۴۵۶۳۳۳۵ اتاق اصناف، سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.
منبع_ تیتر یک
انتهای خبر/
