سازمان لیگ با انتشار اطلاعیهای رسمی، از برگزاری متمرکز ادامه رقابتهای لیگ برتر در یکی از استانهای کشور خبر داد.
به گزارش گروه ورزشی شبکه خبری تحلیلی «ساوج نما»؛ درحالیکه تجاوز آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان باعث تعطیلی مسابقات لیگ ایران شده است، مدیران فدراسیون و سازمان لیگ در تلاش هستند ادامه این رقابتها را برگزار کنند.
در روزهای اخیر جلسات فراوانی با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار شد.
امروز سازمان لیگ به صورت رسمی درباره ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر بیانیهای را صادر و از ادامه رقابتهای لیگ برتر در یکی از استانهای کشور خبر داد.
در این بیانیه آمده است:
روز یکشنبه نهم فروردین جلسهای درخصوص نحوه ادامه برگزاری مسابقات بیستوپنجمین دوره لیگ برتر با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ و مسئولینی از سازمان لیگ و فدراسیون برگزار شد.
در این جلسه که مهدی تاج رئیس فدراسیون، حیدر بهاروند نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ و سایر مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال حضور داشتند، مقرر شد ادامه مسابقات لیگ برتر به صورت متمرکز و مجتمع در یکی از استانهای کشور از اوایل اردیبهشت آغاز شود. استان محل برگزاری مسابقات، با در نظر گرفتن شرایط حاکم و ویژگیهای متعدد از جمله تعداد زمینها و اماکن اقامتی، انتخاب و در روزهای آتی اطلاعرسانی میشود.
بدیهی است باشگاههای حاضر در لیگ برتر، روند تمرینات و آمادهسازی تیمهای خود را با توجه به شرایط فعلی و در نظر گرفتن مدت باقیمانده تا شروع مسابقات، انجام خواهند داد.
منبع: ایرنا
انتهای خبر/
