مدیرکل صمت البرز گفت: ۲۰۷ واحد تولیدی و صنعتی و معدنی راکد و نیمه راکد استان با حمایت دولت به چرخه تولید بازگشتند.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی شبکه خبری تحلیلی «ساوج نما»، محمد انصاری گفت: این واحدها با تأمین تسهیلات و نوسازی تجهیزات طی ۲ سال گذشته تاکنون فعالیت تولیدی خود را از سرگرفتهاند.
مدیرکل صمت البرز افزود: فعالیت این گونه واحدهای صنعتی معادل بازگرداندن سرمایههای ملی به چرخه تولید است و پیام امید و خروج از رکود را به جامعه کسبوکار کشور ارسال میکند.
وی اظهار داشت: با مدیریت جهادی و همکاری نهادهای حمایتی، میتوان کارگاههای به خواب رفته را دوباره به چرخه ارزشآفرینی بازگرداند.
انصاری تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم و مؤثر استان حرکت به سمت توسعه شرکتهای دانش بنیان و فناور است که در کنار صنایع بزرگ میتواند نیازهای کشور را تأمین کند.
وی گفت: تلاش بر این است تا واحدهای صنعتی دانش بنیان و فناور بتوانند بیش از گذشته در عرصه تولید و نوآوری گام بردارند.
انصاری با بیان اینکه مساحت کم استان البرز اجازه گسترش واحدهای صنعتی بزرگ را نمیدهد، افزود: بر این اساس البرز به سمت شرکتهای دانش بنیان، فناور و صنایع خلاق حرکت میکند.
استان البرز با داشتن ۴ هزار واحد تولیدی و صنعتی در جایگاه پنجم صنتعی کشور قرار دارد.
منبع:تیتر یک
انتهای خبر/
