به مناسبت هفته گردشگری، مراسمی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی البرز، فرماندار ساوجبلاغ و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای تاریخی برغان برگزار شد؛ رویدادی که با تأکید بر ظرفیتهای کمنظیر طبیعی، تاریخی و فرهنگی ساوجبلاغ همراه بود و در پایان از فعالان عرصه گردشگری این شهرستان تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری ساوجنما، به مناسبت هفته گردشگری، آیینی با حضور نادر زینالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، جواد صادقلو فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای برغان برگزار شد.
در این مراسم، زینالی ضمن تبریک هفته گردشگری، با اشاره به ظرفیتهای کمنظیر استان البرز بهویژه شهرستان ساوجبلاغ در حوزههای طبیعی، تاریخی و فرهنگی گفت: ساوجبلاغ با دارا بودن طبیعت زیبا، جاذبههای تاریخی و فرهنگی و همچنین موقعیت ممتاز جغرافیایی، میتواند به یکی از قطبهای مهم گردشگری استان و حتی کشور تبدیل شود.
وی افزود: توسعه گردشگری در ساوجبلاغ، علاوه بر جذب گردشگران داخلی و خارجی، موجب رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار و معرفی بهتر هویت تاریخی و فرهنگی منطقه خواهد شد.
در پایان این مراسم، با اهدای لوح سپاس از زحمات فعالان بخش گردشگری شهرستان ساوجبلاغ تقدیر به عمل آمد.
انتهای خبر/



