رئیس بیمارستان امام جعفر صادق(ع) و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ گفت: گسترش شبکه بهداشت، خودکفایی پزشکی و توسعه مراکز درمانی بعد از انقلاب اسلامی، ایران را به الگویی موفق در نظام سلامت تبدیل کرده است.
به گزارش گروه چندرسانه شبکه خبری تحلیلی «ساوج نما»، علی رنجبرپور تصریح کرد: قبل از انقلاب امکانات درمانی بسیار محدود بود، اما امروز خانههای بهداشت و مراکز جامع سلامت در سراسر کشور و حتی مناطق دورافتاده فعال هستند.
شرح کامل دستاوردهای انقلاب اسلامی را از زبان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ در فیلم زیر مشاهده خواهید کرد.
منبع _ تیتر یک
انتهای خبر/
