۱۳۷ زندانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان زندانها به استان البرز آزاد شدند.
به گزارش گروه اجتماعی شبکه خبری تحلیلی «ساوج نما»، رئیس سازمان زندانهای کشور چهارشنبه شب از مجموعه ندامتگاهی فردیس بازدید و روند اقدامات تحولی مختلف آن را مورد ارزیابی قرار داد.
غلامعلی محمدی از محل نگهداری زنان، مجموعه کانون اصلاحوتربیت و دیگر بخشهای ندامتگاه دیدن کرد و اقدامات جاری، رسیدگی به زندانیان و رعایت حقوق آنان و برنامههای اصلاحی و تربیتی برنامهریزی شده را مورد بررسی قرار داد.
حضور در جمع زندانیان و افتتاح برخی پروژههای عمرانی و خدماتی مجموعه، بخشی از برنامههای این بازدید بود.
همچنین با دستور رئیس سازمان زندانها و موافقت مقامات قضایی فردیس به زندانیان واجدشرایط مرخصی ۱۰ روزه اعطا شد.
منبع: تیتریک
انتهای خبر/
