در جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر هشتگرد که با حضور نمایندگان فرمانداری ساوجبلاغ برگزار شد، محسن فیروززارع به عنوان رئیس شورا و بهروز افشاری به عنوان نایبرئیس برای سال پنجم دوره ششم انتخاب شدند تا پارلمان شهری هشتگرد با انسجامی دوباره در مسیر خدمترسانی به شهروندان گام بردارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساوج نما؛جلسه انتخاب هیأت رئیسه سال پنجم دوره ششم شورای اسلامی شهر هشتگرد شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۴ با حضور نمایندگان محترم فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ در صحن شورای اسلامی شهر هشتگرد برگزار شد.
در این جلسه، پس از انجام رأیگیری، آقای محسن فیروززارع با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد برای سال پنجم انتخاب گردید. همچنین آقای بهروز افشاری نیز با کسب اکثریت آرا به عنوان نایبرئیس شورا برگزیده شد.
در ادامه ترکیب هیأت رئیسه با انتخاب آقای محمدرضا کاشف به عنوان مسئول امور مالی و آقای حامد صمغآبادی به عنوان منشی اول، تکمیل شد.
مهندس محمدرضا کاشف، رئیس سابق شورای اسلامی شهر هشتگرد، در سخنانی پس از این انتخابات، ضمن تبریک به اعضای جدید هیأت رئیسه، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را نتیجه همدلی و اتحاد اعضای شورا و حمایتهای بیدریغ از شهردار محترم و تلاش شبانهروزی معاونین و کارکنان شهرداری دانست.
وی در ادامه، شورای اسلامی شهر هشتگرد را مجموعهای متحد و یکدل معرفی کرد که هدف اصلی آن، خدمت بیمنت به شهروندان شریف هشتگرد است و برای اعضای جدید هیأت رئیسه آرزوی موفقیت و توفیق خدمتگزاری بیشتر نمود.
انتهای خبر/
