بوستان جوانمرد شهر گلسار که در بهمن ۱۴۰۲ افتتاح شد، این روزها در بهار با طراوتی تحسینبرانگیز پذیرای شهروندان است. این مجموعه با فضایی امیدبخش و امکانات متنوع، به نقطهای دلنشین برای گذران اوقات فراغت تبدیل شده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی شبکه خبری تحلیلی”ساوج نما”؛ بوستان جوانمرد شهر گلسار با مساحت ۶۵ هزار متر مربع، در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ و با هدف ایجاد محیطی شاداب و دلپذیر برای شهروندان تکمیل و افتتاح شد؛ فضایی که امروز در فصل سرشار از طراوت بهار، جلوهای امیدبخش و تحسینبرانگیز یافته و به عنوان پاتوقی آرام در اختیار عموم شهروندان قرار گرفته است.
این بوستان در مسیر توسعه خدمات شهری، با ایجاد محیطی سبز و قابل استفاده برای همه، گامی مؤثر در ارتقای کیفیت اوقات فراغت شهروندان برداشته است. در این مجموعه، از گونههای متناسب با اقلیم منطقه استفاده شده تا فضای سبز همواره سرزنده و سازگار باقی بماند و در کنار آن، امکانات تفریحی و رفاهی نیز برای گروههای مختلف در نظر گرفته شده است.
به گفته محمد گودرزی شهردار گلسار، یکی از نکات قابل توجه در مدیریت و نگهداری بوستان، برونسپاری نگهداری این فضا و فضای سبز سطح شهر به بخش خصوصی بوده است. این اقدام موجب شده روند رسیدگی به فضای سبز، سرویسهای عمومی و امکانات بوستان، منظمتر و سریعتر انجام شود و در نتیجه، شادابی و طراوت بوستانها بیش از پیش نمایان شود.
شهروندان میتوانند با آرامش از این فضای زیبا و دلپذیر بهرهمند شوند و لحظاتی فراغتی در کنار خانواده و دوستان داشته باشند. همچنین در این بوستان، محوطه بازی کودکان، مسیر پیادهروی، مسیر دوچرخهسواری و سرویسهای بهداشتی به شکل مناسب برای استفاده روزمره شهروندان در نظر گرفته شده است.
شهرداری گلسار از شهروندان محترم درخواست میکند هنگام استفاده از بوستان، به وسایل و امکانات موجود که از بیتالمال تهیه شده آسیبی وارد نکنند تا این سرمایه عمومی همچنان قابل بهرهبرداری برای همه باقی بماند.
بوستان جوانمرد امروز به فضایی عمومی، امیدبخش و الهامآفرین تبدیل شده؛ جایی که بهار، در قالب سبزی، آرامش دلنشین و امکانات شهری، حس زندگی را به شهروندان هدیه میدهد.

محمدعلی مفتاحی — ساوج نما
انتهای خبر/
