مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز از آزادسازی و رفع تصرف ۱۰ هزار متر مربع از اراضی ملی این استان در چند روز اخیر خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی شبکه خبری تحلیلی «ساوج نما»، اصغر بیات روز چهارشنبه اظهار کرد: این اراضی در قالب ۱۵ پرونده قضایی پیگیری و با همراهی نیروهای حفاظت اراضی ملی و انتظامی آزادسازی شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز بیان کرد: امسال در مجموع ۹ هکتار از اراضی ملی استان البرز از ساختوسازهای غیرمجاز پاکسازی و متصرفان خلع ید شدند.
وی تصریح کرد: به تازگی نیز مقادیر قابل توجهی چوب، زغال و محصولات فرعی قاچاق توسط نیروهای حفاظتی منابع طبیعی استان البرز کشف و ضبط شده است.
استان البرز به وسعت ۵۲۰ هزار هکتار ، ۸۵ درصد اراضی این اراضی عرصه منابع طبیعی است.
منبع: ایرنا
انتهای خبر/
