ارکستر موسیقی ملی ایران با رهبری همایون رحیمیان و آواز حسین علیشاپور، همزمان با روز ملی خلیج فارس اجرایی را با عنوان «آن آبی ایرانی» روی صحنه میبرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ساوج نما»؛ ارکستر موسیقی ملی ایران با رهبری همایون رحیمیان و آواز حسین علیشاپور، همزمان با روز ملی خلیج فارس اجرایی را با عنوان «آن آبی ایرانی» روی صحنه میبرد.
این برنامه روز پنجشنبه ۱۰ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ ساعت ۱۵ در تالار وحدت برگزار میشود و با رویکردی ملی، بر پاسداشت هویت ایرانی و جایگاه تاریخی و فرهنگی خلیجفارس تأکید دارد. «آن آبی ایرانی» تلاش دارد تا در قالب موسیقی، روایتگر پیوند عمیق مردم این سرزمین با خلیج فارس و یادآور رشادتها و ایستادگی دلیرمردانی باشد که در طول تاریخ، برای پاسداری از ایران جانفشانی کردهاند.
اجرای «آن آبی ایرانی» ارکستر موسیقی ملی ایران ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ در تالار وحدت برگزار میشود.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای خبر/
