سپاه پاسداران در بیانیهای شهادت دریابان پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش گروه سیاسی شبکه خبری تحلیلی «ساوج نما»؛ بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بمناسبت شهادت دریابان پاسدار، شهید علیرضا تنگسیری به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا
مرد خدا مجاهد، فی سبیلالله و قهرمان بزرگ دفاع مقدس سوم، پس از حدود نیم قرن جهاد خستگیناپذیر مهمان سید و سالار شهیدان شد.
دریابان پاسدار شهید علیرضا تنگسیری، که بهدنبال ضربات سنگین که منجر به نابودی تأسیسات و زیرساختهای مهم دشمن و سقوط جنگنده آمریکایی شد، در حین ساماندهی و تقویت نیروها و تقویت سپر دفاعی جزایر و سواحل مورد استفاده دشمنان متجاوز قرار گرفته بود، بر اثر شدت جراحات به لقاءالله پیوست.
ملت ما با این شهادتها خو گرفتهاند و میدانند جبههای که با رفتن برجستهترین اسطورههای تاریخ بشر و بزرگترین رهبران الهی چون خمینی و خامنهای ذرهای متوقف نشد، بلکه با قدرت بیشتر راه را ادامه داد با شهادت سرداران میدان هم مقتدرانه راه خود را ادامه خواهد داد؛ همانگونه که رزمندگان نیروی دریایی سپاه در این روزها در غیاب این فرمانده رشید در موقعیت فرماندهی با ضربات کوبنده و استمرار مدیریت قاطع و صحنه تنگه هرمز این واقعیت را نشان دادند. نیرویی که درهم شکستن عملیات ابرقدرتها در اسکورت نفتکشها با ابتداییترین سلاحها و نابودی چند ناو جنگی آمریکایی را در دفاع مقدس هشت ساله در کارنامه دارد و مردم ما خاطره عزتمندانه اسارت گرفتن تفنگداران آمریکایی و انگلیسی و غنیمت گرفتن شناورهای دشمن را از آنان دارند، هر رزمندهاش یک تنگسیری است و روزها و ماههای پیش رو خواهیم دید چه شگفتیهایی را رقم خواهند زد.
شهادت این سرباز شجاع و غیور وطن که حماسههای رئیسعلی دلواری را در یادها زنده کرد را به فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیتالله خامنهای و همه ملت شریف ایران و رزمندگان غیور نیروهای دریایی سپاه و ارتش تبریک و تسلیت عرض میکنیم و با همه ملت ایران که این روزها و شبها در حال خلق بزرگترین حماسههای تاریخ هستند میثاق میبندیم که تا نابودی کامل دشمن با آزادی قدس شریف از پای ننشینیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای خبر/
