فرماندار فردیس گفت: صداهای خاص در محدوده نیروگاه منتظر قائم فردیس ناشی از تخلیه گاز این نیروگاه در راستای انجام اقدامات فنی و جای نگرانی ندارد.
به گزارش گروه اجتماعی شبکه خبری تحلیلی «ساوج نما، فرماندار فردیس گفت: بنا به اذعان کارشناسان فنی نیروگاه شهید منتظرقائم (عج) فردیس صدایی که دقایقی قبل شنید شد بدلیل بروز مشکل فنی در بویلر واحد بخار بوده که خروج پرفشار بخار موجب ایجاد صدای بلند شده است.
متخصصان نیروگاه در صدد رفع مشکل هستند و جای نگران نیست و شرایط تحت کنترل میباشد.
انتهای خبر/
