همزمان با چهلوهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان ساوجبلاغ با حضوری پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر پایبندی خود به آرمانهای انقلاب و ولایت را به نمایش گذاشتند.
به گزارش خبرنگار گروه چندرسانه شبکه خبری تحلیلی “تیتریک”، راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن در شهرستان ساوجبلاغ با حضور پررنگ اقشار مختلف مردم برگزار شد. شرکتکنندگان با سردادن شعارهای انقلابی و در دست داشتن پرچمهای سهرنگ جمهوری اسلامی ایران، حمایت قاطع خود را از نظام اسلامی، آرمانهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اعلام کردند. این حضور گسترده و معنادار، جلوهای روشن از وحدت، بصیرت و استقامت مردم ساوجبلاغ در مسیر انقلاب اسلامی بود.
محمدعلی مفتاحی—ساوج نما
انتهای خبر/
