مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان ساوجبلاغ همزمان با چهلوهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضوری گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر وفاداری خود به آرمانهای انقلاب و ولایت را به نمایش گذاشتند.
به گزارش اختصاصی خبرنگار گروه سیاسی شبکه خبری تحلیلی “تیتریک”، راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن در شهرستان ساوجبلاغ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد. شرکتکنندگان با سر دادن شعارهای انقلابی و در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، حمایت قاطع خود از نظام و آرمانهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را اعلام کردند. این حضور پرشور، جلوهای روشن از وحدت، بصیرت و پایبندی مردم ساوجبلاغ به ارزشهای انقلاب اسلامی بود.





























محمدعلی مفتاحی–ساوج نما
انتهای خبر/
